Carduri Utilitate - Trascomp
DE CONTROL ACCES

● Cardul de acces este folosit pentru controlul şi identificarea accesului într-o zona restrictivă şi prevăzută cu sistem de control şi monitorizare a accesului.

● Cardul poate să conţină bandă magnetică sau cip de proximitate.

● Acest tip de card este folosit pentru accesul angajaţilor, accesul hotelier, accesul participanţilor la diferite evenimente sau servicii.

DE FIDELITATE

● Cardul de fidelitate - sau de loialitate - este un card personalizat, prin intermediul căruia pot fi acordate beneficii precum premii, reduceri sau gratuităţi unui client care efectuează regulat cumpărături de la acealasi furnizor de produse sau servicii.

● Folosite atât pentru securizarea datelor personalizate cât şi pentru implementarea şi folosirea acestor date de către soft-uri fidelizare, aceste carduri de fidelitate pot să conţină cod de bare, panel de semnătură, bandă magnetică, inseriere.

DE MEMBRU

● Cardul de membru este un card personalizat, foarte des folosit şi care combină atribuţiile cardurilor de acces, de identificare, de reducere şi de abonament. Acest tip de card permite posesorului accesul - în unele situaţii gradual - la anumite servicii din magazine, cluburi cu variate profile, bănci, biblioteci, săli de fitness, spa, centre de agrement, restaurante, cafenele, etc..

● Eficient ca şi o carte de vizită atât pentru posesorul cardului cât şi pentru emitentul lui, cardul de membru poate să fie emis în diferite forme: standard, silver, gold sau VIP.

DE CADOU

● Cardul cadou - sau gift-cardul - este un card preplatit, tipărit cu diferite valori în bani stabilite de emitentul cardului, pentru diverse produse sau servicii pe care acesta le oferă.

● Acest card oferă posibilitatea celui care cumpără cardul de la emitent să facă un cadou de o valoare fixă, iar celui care primeşte cardul, să cumpere de minim valoarea fixă ceea ce doreşte dintre produsele sau serviciile emitentului, returnandu-i acestuia cardul.

● Deoarece sunt purtătoare de valori în bani, acestor carduri li se recomandă să conţină şi elemente de siguranţă: cod de bare, inseriere, bandă magnetică.

DE REDUCERI

● Cardul de reducere sau de discount - asemănător cardului de fidelitate - este un card personalizat, prin intermediul căruia pot fi acordate în baza unui reguament anumite reduceri la produse sau servicii în funcţie de sumele cheltuite sau de frecvenţa cumpărăturilor efectuate de client.

● Cardurile de reducere au scopul de a atrage clienţi noi şi de a-i fideliza pe cei existenţi. Atât pentru securizarea datelor personalizate cât şi pentru implementarea şi folosirea acestor date de către soft-uri de fidelizare, aceste carduri de reducere sau discount pot să conţină cod de bare, panel de semnătură, bandă magnetică, inseriere.

LEGITIMAŢII

● Cardurile folosite în scopul identificării sau legitimării acoperă cea mai mare varietate de domenii dintre toate cardurile de plastic: control acces, pontaj şi legitimare angajaţi, elevi, studenţi, cadre medicale, didactice, învăţământ, biblioteci, organizaţii politice, sportive, culturale, expoziţionale şi multe altele.

● Legitimaţia trebuie să fie tipărită cu datele de identificare şi uneori şi fotografia posesorului ei. Aceste date pot fi înmagazinate şi pe bandă magnetică ori cip/modul de proximitate.